1/4-09


Jag kommer nu sluta att blogga igen i brist på tid. Men jag hoppas nte ni blir allt för ledsna...
xoxo
















April April :D

Klart jag inte ska sluta blogga.
Idag händer nog inte så mkt, ska fram på stan senare och köpa ett par inlines =D Gud har inte åkt på snart 2 år ! Men man förbänner mkt onyttiga saker man stoppar i sig ibland. :) Jag har börjat med en pulver diet nu då jag dricker denna pulver drycken morgon och kväll ist för att äta en mål tid. Men jag äter fortfarande middag. Det är inte så att jag har blivit tjockis men jag vill vara helt slimmad till sommaren :).. Beach 2009 ! Så nu blir det mycket träning och sluta röka i think :S.. Hmm en sak i taget tror jag rökningen får nog vänta ett tag ! Känner mig inte på hugget för två stora saker att göra.


Dagens outfit, har inte kommit på vilka skor jag ska ha till och så men jag joppas det här får räcka :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0