29/3-09

Idag har jag inte gjort så mkt, varit på promenad med min underbara hund ! Har också väntat på min kära pojkvän, men det kom tyvärr upp något, så han kunde inte komma. Imorgon blir det Trollhättan där jag ska träffa gamla vänner vilket ska bli riktigt kul ! Har inte träffat dem på snart 6 månader, så ska bli en rolig dag, och efter den roliga dagen kan den inte bli bättre när min älskling hämtar mig på stationen när jag kommer hem. Sen ska vi ha en mys kväll ! Berättar mer om det imorgon ;)..

Foto på morgondagens outfit kommer, imorgon är alldeles för trött för att fotta det nu ! :)

Baki Shatrolli, bara du har mitt hjärta, hur ska jag klara mig när du åker till ks !:( <3

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0